elvirassimsblogg

Alla inlägg under december 2010

Av Elvira - 31 december 2010 15:59

Gott nytt år allihopa! Hoppas ni får en trevlig kväll! Nu blir det ett nytt år med nya sims-tag! 



Happy New Year!  

Av Elvira - 31 december 2010 12:54

Hej! 


I min nya omröstning leder för tillfället att jag ska skriva mer om nya spel, därför hade jag tänkt visa lite hur utomhuslyx kommer se ut, vad det kommer komma för nya prylar osv. Så här skriver ea store om det nya spelet:


Utomhuslyx för dina simmar      


För första gången kan dina simmar få lite utomhuslyx till sina hem. Vare sig de dekorerar uteplatsen, fixar stämningen med ett utomhusbad eller tänder den ultimata grillen så får din sims uteplats nu en boost. Ge dina simmar allt de behöver för att få en snygg och bekväm utomhusmiljö med The Sims 3 Utomhuslyx Prylpaket! 


Innehåll


Bygg den perfekta fresco-omgivningen åt dina simmar med tjusiga möbler, utomhusapparater och mysiga eldstäder och brasor.
Ge dina simmar flera unik spa-bad där de kan ta det lugnt med vänner eller ha det mysigt med någon speciell.
Höj värmen med den totalnya bordsgrillen som en del i utomhusköket och ta deras kokkonster till nya nivåer.
Välj mellan två nya stilar. ""Trädgårdsterrass"" har eleganta vridna metallföremål och ""Solnedgång på verandan"" tar sig an värmen i naturen.
Klä dina simmar i chica men vardagliga kläder för en dag i solen, eller en avkopplande kväll under stjärnhimlen.      bilderna kommer från eastore.ea.com

__________________________________________________


___________________



Själv har jag förbokat spelet på www.cdon.com för 199 kr. Jag har ganska höga förhoppningar på spelet, eftersom jag inte tycker att det finns tillräckligt många fräcka utomhusgrejer just nu. Men samtidigt är jag väldigt besviken på electronic arts, för jag skulle verkligen vilja ha djur till sims 3. Personligen tycker jag att The sims 2 djurliv var det roligaste expansionspaketet. Så jag håller tummarna att nästa spel innehåller djur! Vad tycker ni? Kommentera! 

Av Elvira - 30 december 2010 20:05

Jag har möblerat nedervåningen i Armelles hus, och jag tänkte visa resultatet! Andra och tredje våningen får ni se när själva historien kommer på torsdag!            


Kommentera vad ni tyckte!!   

Av Elvira - 30 december 2010 17:01

*Harklar mig* 


"God Kväll". 


Jag länkar till två andra simsbloggar här nu, ifall jag inte skulle skriva på ett tag. Jag vill inteatt ni slutar följa mig såklart, emn det är ju trevligt att kunna variera sig lite!  


www.thesims3blogg.bloggplatsen.se

Är en jättebra sims-blogg, som uppdateras nästan varje dag! 


www.thesimsblogg.bloggplatsen.se


Är en sims-blogg från i somras, och ägaren skriver väldigt bra!



Bägge två är helt klart värda att läsa!





Av Elvira - 30 december 2010 09:40

Hej!

När jag köpte mitt Sims 3 kvällsnöjen var det undanlagt, var dock på cypern när det kom hem. Då kostade det 299 kr om jag inte minns fel på cdon.com. Idag får du exakt samma spel för 99 kr! Om du inte redan äger det, köp det! It´s worth it!   


Samma sak med Sims 3 grundspelet, när jag köpte det kostade det 499 kr, på cdon, och idag får du samma spel för 299 kr.       http://cdon.se/spel/the_sims_3-897946 

  


Av Elvira - 29 december 2010 16:56

Juste, glömde att säga att Time-historien börjar först torsdag nästa vecka, alltså 6/1-11. Glöm inte att fråga eller kommentera :)

Av Elvira - 29 december 2010 15:38

Hej hopp igen   Nu har jag bestämt mig, det kommer komma en histora om familjen Time i Bridgeport. Familjen består av Armelle Time, och hennes pojkvän Ricky. JAg har tänkt visa lite hur Armelle ser ut i olika klädstilar!   Här är hon utanför sitt hus i vardagskläder

   Partaj-klänningen

   Finklänningen

   Badkläder

  


Armelle bor själv i detta stora hus, nyinflyttad. Hennes förhoppningar är att Ricky ska flytta in inom en snar framtid. Förresten är Armelle 5-stjärning kändis, och hon har varit gift med Mattew Hamming. Time historian kommer publiceras varje torsdag.   


God fortsättning på er!

Ny

Av Elvira - 29 december 2010 12:30

Hej! Jag heter då Elvira, och det här är min första simsblogg! 

Jag är inte så van vid att blogga, så om det är något som ni vill att jag ska ändra på så får ni kommentera eller fråga  Jag har några ideér om vad som kommer hända här på bloggen, jag har funderat på en historia om min aktiva familj, Time ( jag vet, konstigt efternamn) Men är dock inte helt säker. Jag kommer uppdatera så ofta jag kan, med olika inlägg om olika saker. Men jag kan väl redan nu säga att det kommer komma ett nytt sims 3 spel i februari 2011, som heter Utomhuslyx. Några av er har förmodligen varit inne på Sanne Linneás simsblogg(http://thesimsblogg.bloggplatsen.se) och läst, men det skadar ju inte att jag också skriver det. Det kommer se ut ungefär såhär:     

(Bilden kommer från Google, jag äger den inte!)


Nu hoppas jag bara att ni gillar min simsblogg!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bloggen om The sims 3 & inget annat!

Fråga mig

39 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag göra en historia om familjen Prome?
 Absolut!
 Spelar ingen roll
 Vilken familj är det?
 Gör du det, men jag kommer inte läsa!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards