elvirassimsblogg

Alla inlägg den 25 maj 2012

Av Elvira - 25 maj 2012 18:33

Hejsan allihopa! Det var ett tag sen. 


Jag har inte spelat sims på mycket länge, det kan hända att jag blir sugen igen, men skivan har inte suttit i datorn på 7 månader nu. Jag har länge funderat att skriva detta avslutande inlägget, men har aldrig riktigt veta vad jag ska skriva. 


Men först vill jag tacka er för alla fina kommentarer, frågor och värmande ord, ni anar inte hur mycket det betyder. Sen vill jag också säga att det har varit jättekul att blogga här, och jag hade fortsatt om jag bara haft intresset för sims kvar. 


Jag kommer ha kvar den här bloggen för framtida besökare, ifall mina tips skulle komma till användning för någon. Jag kommer kanske fixa kategorier så det blir lite lättare att hitta mina tips och så. 


Första gången jag googlade "lägenheter till sims 3" kom ingenting upp, men googlar man samma sak idag kommer min blogg upp som andra länken. Det är superkul, och det är nog så bloggen fortfarande har besökare varje dag. 


Och slutligen. Tack till alla er som troget följt min blogg, ni är guld värda.


Kramar

Elvira

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bloggen om The sims 3 & inget annat!

Fråga mig

39 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag göra en historia om familjen Prome?
 Absolut!
 Spelar ingen roll
 Vilken familj är det?
 Gör du det, men jag kommer inte läsa!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards