elvirassimsblogg

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Elvira - 8 januari 2011 19:34

Ni får jättegärna länka min blogg på era egna, jag gör detsamma om ni gör det. Ser även att det är ganska många besökare, men det har dalat lite nu. Det kan bero på att jag har uppdaterat dåligt... Men som sagt, länka, tipsa, ja, sprid bloggen vidare helt enkelt! Imorgon blir det mer världskaparbilder och lite tips om bra set på www.simpossible.net , om ni inte redan har laddat ner hela sidan förstås! :D

Av Elvira - 8 januari 2011 19:17

Förlåt för seg uppdatering! Har spelat sims nästan hela dan hehe :) 

Eller rättare sagt, spelat sims halva och fortsatt på min värld halva. Det tråkiga med världskaparen är att det går såååå segt. Men det blir fint, det blir det. Tänkte visa en bild på min värld ur en annorlunda vinkel!   Det är väl ingen toppenbra bild, men det kommer fler! Efterhand får ni gärna kommentera om ni tycker den ska läggas upp på exchange! OCh bilden på det fina huset kommer också!   Jag är inte klar med inredningen, med tanke på att jag har 25 rum kvar ^^. Frågan är om jag nånsin kommer bli klar... 


Ha en bra kväll!


Presentation


Bloggen om The sims 3 & inget annat!

Fråga mig

39 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag göra en historia om familjen Prome?
 Absolut!
 Spelar ingen roll
 Vilken familj är det?
 Gör du det, men jag kommer inte läsa!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards