elvirassimsblogg

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Elvira - 9 januari 2011 12:59

Ville bara länka en annan bra sims-blogg, nystartad! 


www.barasims3.bloggplatsen.se


  

Elvira


P.S Vilken av dessa färdigheter vill ni att jag ska skriva om imorgon?

1. Trädgård

2. Atletisk

3. Matlagning.


Eller kanske bilder på huset i min värld?

Av Elvira - 9 januari 2011 09:15

Ja, som utlovat, här kommer tipsen!

Det bästa med www.simpossible.net är att allting är gratis! Det är svårt att tro när man ser kvaliteten på grejerna!

   Energy bathroom är ett (ursäkt språket) skitbra set. Duschen är grädden på moset! Ingår Dusch, handfat, handdukar, hyllor med inbyggda lampor, tavla, växt, fåtölj och en lampa. 

  

Enligt mig det bästa matsalsetet. Man har väldigt stor användning för det! 

Ingår Bord, stolar, sidobord, målning och en växt.

   

Enligt mig, det bästa handfatet!

Ingår: Dusch, handfat, toalett, spegel, handdukshängare, växt och en rund matta!

  

De här tre brasorna är hur läckra som helst! 

Ingår: Tre brasor.

  

Mitt absoluta favoritset. Man har extremt bra användnig av det!

Ingår: Säng, filt, kuddar, två avlastningsbord, bordslampor, glasbilder, matta, vägg med levande ljus (bakom sängen) och bord med lampor.   

Vet att jag har tagit med många badrum, men det är för att jag tycker badrummen som man får till spelen är så sjuuuukt tråkiga. Och badkaret är tip-top i det här setet!

Ingår: Handfat, badkar, spegel, badrumsskåp och lite dekorationer.


Det var nog alla. Enligt mig är de här seten de bästa, men naturligtvis får ni ladda ner vad ni vill!  


Elvira





Presentation


Bloggen om The sims 3 & inget annat!

Fråga mig

39 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag göra en historia om familjen Prome?
 Absolut!
 Spelar ingen roll
 Vilken familj är det?
 Gör du det, men jag kommer inte läsa!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards